Neformalno učenje

Neformalno učenje ni priložnostno nabiranje informacij in izkušenj, ker je:

  • organizirano,
  • načrtno in načrtovano,
  • ni ocenjevano.

Ker je sproščeno ter prilagojeno lastnim potrebam, je tudi iskano. Ne le med posamezniki, temveč tudi v evropskih ustanovah, ki iščejo primere dobre prakse in redke podatke o strnjeni in brezplačni organizirani ponudbi učenja, s katerimi pa se Slovenija lahko pohvali. 

Cilji neformalnega učenja ostajajo isti kot nekoč:

  • spoznati lepoto znanja in njegovega pridobivanja,
  • jo približati tistim, ki je sami ne prepoznajo,
  • omogočiti učenje tistim, ki zanj preprosto nimajo (dovolj) možnosti. 

Poti za doseganje tega cilja je seveda veliko, v ozadju vseh pa so:

  • zaupanje in posledično (so)delovanje,
  • upoštevanje pestrosti na vseh ravneh,
  • osebni stik, 
  • trud za ustrezno in učinkovito učno ponudbo. 
Zato so oblike in načini neformalnega učenja v Sloveniji odvisni od ustanov in povezav s tistimi, ki odločajo o porazdelitvi sredstev - v občini, državi in v tujini, predvsem pa od posameznikov, ki se učijo, in tistih, ki tako učenje spodbujajo in vodijo.
 
Ponosni smo na dosežke študijskih krožkov, središč za samostojno učenje in borz znanja – projektov torej, ki so bili zasnovani, razviti, spremljani in dokumentirani ter tudi mednarodno predstavljeni ter nagrajeni pod okriljem Andragoškega centra Slovenije.



Zavzemamo se za ohranitev samostojnosti Andragoškega centra Slovenije.

Več

Vodilni in povezovalni v izobraževanju odraslih.

Več

Odgovarjamo na vprašanja, povezana z izobraževanjem odraslih.

Več

Objavljamo Pregled ponudbe izobraževanja odraslih v Sloveniji.

Več

Objavljamo novice o izobraževanju odraslih doma in v tujini.

Več

Pravno obvestilo Piškotki