EMMA

 

Naziv projekta v slovenščini: Spodbujanje učenja matematike pri odraslih
Naziv projekta v angleščini:  European Network for Motivational Mathematics for Adults
Kratica:  EMMA
Časovni okvir:  oktober 2005 – oktober 2007
Program:  Socrates, Grundtvig Networks (G4)
Spletna stran:  http://www.statvoks.no/emma/
Koordinator:  Vox, National Institute for Adult Learning
Partnerske države: Avstrija (University of Linz; Institut for Didaktics of Mathematics), Belgija (VOCB - The Flemish support and development agency for adult basic education), Danska (The Danish University of Education), Francija (NEGOCIA - business school belonging to Paris Chamber of Commerce and Industry), Grčija (ERGON KEK – Vocational Training Centre), Italija (Pixel Association), Latvija (Latvian Adult Education Association), Madžarska (Hungarian Folk High School Society), Nemčija (The German Institute for Adult Education), Nizozemska (The University of Professional Education, Utrecht), Norveška (Vox, National Institute for Adult Learning in Norwegian Center for Mathematics Education, Norwegian University of Science and Technology / School of Teacher Education, Malmö University), Romunija (FIATEST - Romanian consultancy, vocational training and Human Resources Development Company), Slovenija (Andragoški center Republike Slovenije), Španija (CREA-UB, Centre of Research in Theories and Practices that Overcome Inequalities at the University of Barcelona), Švedska (National Center for Mathematics Education).
Pridruženi partnerici: Avstralija (Monash University) in Švica (Schweizerischer Verband für Weiterbildung SVEB).
Namen:
V projektu smo se osredotočili na računsko pismenost odraslih. Partnerji smo:
  • izmenjali izsledke raziskav, izkušenj dobrih praks in novih didaktičnih pristopov;
  • osveščaki o razsežnosti problema in razvijali strategijo za izboljšanje situacije;
  • razpravljali o novih predlogih, ki bi jih snovalci družbenega razvoja lahko vključili v strategije razvoja.
Vsebina: Partnerji v projektu smo se udeležili dveh študijskih obiskov (London, Velika Britanija in Kopenhagen, Danska), dveh konferenc (Bukarešta, Romunija in Firence, Italija), sodelovali na spletnih forumih, zbirali informacije o nacionalnih sistemih računske pismenosti odraslih … Študijski obiski so bili priložnost, da smo se partnerji podrobneje seznanili z razvojem in obstoječim sistemom računske pismenosti v izbranih državah, hkrati pa smo izmenjavali mnenja in informacije o sistemih računske pismenosti v partnerskih državah. Konferenci sta bili namenjeni diseminaciji rezultatov projekta in širjenju ozaveščenosti o pomembnosti razvijanja računske pismenosti odraslih.
Nagrade: 7 maja 2009 je projekt prejel bronasto priznanje za kreativnost in inovativnost v okviru aktivnosti Grundtvig programa Vseživljenjsko učenje. Nagrade so bile podeljene na konferenci Inovacije in kreativnost v vseživljenjskem učenju v Pragi. V imenu partnerjev projekta sta nagrado prevzela Hanna Chistensen, predstavnica koordinacijske organizacije VOX iz Norveške, in Lars Gustafsson, predstavnik partnerske organizacije NCM iz Švedske.



Zavzemamo se za ohranitev samostojnosti Andragoškega centra Slovenije.

Več

Vodilni in povezovalni v izobraževanju odraslih.

Več

Odgovarjamo na vprašanja, povezana z izobraževanjem odraslih.

Več

Objavljamo Pregled ponudbe izobraževanja odraslih v Sloveniji.

Več

Objavljamo novice o izobraževanju odraslih doma in v tujini.

Več

Pravno obvestilo Piškotki